..ett år senare

Hallå hallå :) Detta med regelbunden uppdatering gick ju väldigt bra..ehee. Nej men nu jävlar ska ja bli en bloggnörd här minsann :D Just nu sitter jag hos agge..sov här inatt, och vi är lite sega av oss så vi sitter fortfarande i pyjamas:P
Jag har tänkt på att jag jämt bara skriver om vad jag gör osv, aldrig om något specifkt liksom. Därför frågade jag min lilla vän här bredvid mig vad jag skulle skriva om; "att bilddagboken har blivit nya lunarstorm" fick jag som svar. Så okej då xP
Jag tycker att det är väldigt jobbigt med folk som alltid är inloggade på bdb, lägger upp bilder varannan minut och ja, typ lever på bdb och ingen annanstans. Dessa jävla emo-ungarna. Hahaha, himla tur att jag bara har typ 2besökare/ dag annars skulle jag väl få massa skit för detta..tänk er bara om denna människa skulle skriva nåt sånt! Nej men iaf, jag tycker det är kul att det är många som har bilddagbok, men det har blivit en så stor grej, jag blir fan rädd för mig själv när man säger nåt i stil med "aaah men på hennes bilddagbok stod det.." eller "men gud såg ni vilken bild hon hade lagt upp eller!?"  HALLÅ, varför inte diskutera nåt som personen gjort i verkligheten istället? Det är ju bara en sida liksom, betyder ju ingenting egentligen.
Så, nu har Agge nåt att läsa när hon vaknar (hon somna här bredvid mig xP)
Åååh, Leif (agges far) spelar Helen Sjöholm därnere, "Gabriellas sång"..jag ÄLSKAR den låten och den filmen! Vi såg den när vi åkte till Stockholm med alla samhällarna..det var kul btw :) Fast jag har kommit underfund med att jag tycker typ 100 ggr bättre om Göteborg än Stockholm..lyckades vara på båda ställena inom loppet av en vecka så jag kunde jämföra ;P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! jaa dessa jädrans bilddagboksungarna (inklusive vi då)bilddagboken är ett jävla stor flört ställe där allt går ut på utseende. det är hemskt. Det är även ett stor 'fånga uppmärksamhet och komplimanger' ställe.
Jag vill ha den låten på min begravning kom jag underfund med förut.

Nästa gbg resa måste vi gå till ett ställe som heter 'långdragspaveljongen' där brukar håkan vara och äta räksmörgåsar.

2008-04-27 @ 23:48:59
URL: http://ecokid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0