Glädjespridare :)

Min eftermiddag och kväll blev inte så värst rolig pga lite grejs men efter ett tag bestämde jag mig för att rycka upp mig och strunta i det jag var ledsen över, så jag börja greja lite i mitt rum och så satte jag på Håkan Hellström, men blev inte lika glad som jag brukar bli när jag lyssnar på nya skivan..men så kommer jag till 'Långa vägar', och då kunde jag inte vara ledsen längre. Då kände jag bara fuck you, och det var så jävla gött. Det är häftigt hur musik kan påverka en tycker jag. Jag älskar låtar som man blir glad av, därför tänker jag bjuda på just 'Långa vägar' ifall det är någon som läser det här som behöver sig en uppryckare ;) I och för sig måste man nog vara ett Håkan-fan för att uppskatta den, men om det är någon som läser och absolut inte gillar Håkan Hellström så kan ni väl försöka att lyssna på den för min skull, sen säga vad ni tyckte i en kommentar? Skulle göra mig glad! :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Behöver inte lyssna för håkans nya skiva spelas redan här hemma his mig just nu.

Jag hade också en cp kväll och var lessen. ska berätta nästa gång vi träffas.

2008-04-27 @ 23:51:43
URL: http://ecokid.blogg.se
Postat av: Anonym

helt wonderbar. nya skivan är .. annorlunda, men efter ett tag gillar man den mer och mer :D Håkan gör en alltid på humör med sina rytmer ;)

2008-04-28 @ 21:57:58
URL: http://tingelingeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0