Mitt hjärta är ditt att förstöra

Halloo :) Tänkte bara skriva lite innan jag går och lägger mig. Jag skrev aldrig nåt mer igår, jag var skrivsugen men jag visste inte vad jag skulle blogga om så jag struntade i det. Idag har jag spenderat hela dagen hos Anna, vi åt (haha), pratade och pluggade historia. Vi läste även lite dikter/texter vi ska läsa upp på draman för en chans till högre betyg. Fast jag vet i stort sett  redan att jag inte kommer få högre än VG, men jag vill göra det ändå för det är kul och se vad han säger typ. Jag ska i allafall läsa 'Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig' av tadaaam..Håkan! Förlåt för att jag tjatar så jävla mycket om honom hela tiden, men det blev en text av honom för det är lättast att uttrycka känslor i, för mig iallafall.
Idag hade vi nationella prov i engA, läs- och hörövning. Fyfan vad jag hatar det! Får typ värsta paniken varje gång. Men jag får nog inte IG iallafall, även om det inte kändes lika bra som förra året. Nu är det värsta överstökat, bara matten kvar..frågan är om inte det är värre? Neeej, det är det inte för jag vet att jag suger på matte så det gör inte så mycket om jag får dåligt på det, men engelska vill jag verkligen vara bra i och nationella påminner mig om hur kass man egentligen är.
Just det, jag har en liten uppmaning till alla som läser det här och som bor i och runt om Arvika;
GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ KANDIDAT NR 4, JOSEFINE THORIN, I ÅRETS CHARLOTTA-TÄVLING!
(Jag lovar er, hon är värd det 1000 ggr om!)
Godnatt på er allihop :) Jag skriver nog på torsdag igen, för imorn hinner jag inte är jag rädd för..P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0