Plugg

Hej på er :) Jag och Anna arbetar med vårt historia-arbete om atombomben, och jag får egentligen inte blogga men jag gör det ändå i smyg ;P hihihi! Jag längtar tills på onsdag, då blir det bränna hjärnceller :D Först ska jag dock hinna med och fira min kusin som fyller 6 år då :) FAN! nu såg anna mig! Jaja, åter till ämnet; efter kalaset ska jag försöka ta mig till Edane där det vankas tjejmiddag med grill, musik, diverse starka drycker och goa tjejer :) Sen ska alltså 8-9 tjejer som är lagomt runda om fötterna ta tåg/taxi in till stan. Haha, får se hur det går xP Men jag tror det kommer bli mycket lyckat iallafall :D
Nu är jag och Anna färdiga för idag, imorn ska vi bara finputsa lite och öva så är vi fit for fight för redovisning på onsdag. Det känns gött, för jag hatar plugg&skolan för tillfället.

Jag tänkte bara om det är någon som har ett tips på bra sidor med fina klänningar/skor till studenten? Alltså inte balklänning utan "utspringningsklänning" dvs en vit somrig typ :) Syrran tar studenten, och hon sa till mig att jag skulle säga till om jag såg någon fin som skulle passa henne, men självklart tog jag det ett steg längre och började leta på internet o grejer ;P Typiskt mig.

Återkommer säkert under kvällen. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0