17 år!

Jaaa, då var man 17 fyllda:) Jag har känt mig som sjutton sen typ mars, men ändå ;)
Jag har haft en kanonfödelsedag! Bästa födelsedagen på flera år faktiskt. Det började imorse med att familjen väckte mig imorse med sång, frukost och presenter. Fick en Volumaster, ÄNTLIGEN!! :D Och så fick jag en hårtork, en väska jag jättegärna velat ha och en stooor orkidé att ha i fönstret. Ja just det, en stor vas med rosa (fake-) rosor i också. Den ska stå på sminkbordet. Snart är min rum-makeover helt klar, då ska ni få se Före/Efter-bilder! Sen fick jag skynda mig till skolan, så jag hann inte testa Volumastern då.

i
 I skolan var allt som vanligt fram till lunch. När jag, Anna och Julia skulle gå till matsalen började dom gå åt fel håll (?) Jag bara 'haaallåå, matsalen är häråt? :O' så gick dom ner mot stan, sedan i riktning mot Konsum. Nu förstod jag att dom hade nåt lurt för sig, men ingen aning om vad. Vid Konsum säger Julia att hon ska träffa någon? :O Nu började jag bli riktigt orolig..har lite svårt för överraskningar:P När jag och Anna kom till slagfältet tänkte jag 'wtf? vart ska vi? Ingen bor ju åt det här hållet? :O' Iallafall så satte vi oss på en bänk under några träd. Tur att jag hade paraply med mig, för det regnade lite. När Julia kom tillbaka (ensam, puuh!) så öppnade Anna sin väska och där i hade hon massa mat!!!? Baguetter, Nutella (<3), vindruvor, ost, rostbiff och grejer! Jag dog! Jag trodde jag skulle få äta fläsk till lunch..men icke:P Det var jääättegott, även om det inte var det bästa picnic-vädret. Och det bästa var att jag inte anade nånting! :D Efter maten gick vi tillbaks till skolan, och plötsligt kändes inte spanskan alls lika tung.

Slutsats: Mina vänner är bäst bäst bäst!

Men..det är egentligen inte slut här..jag har världens bästa släkt också! :D Visst ja, Anna kom till mig innan sin träning och gav mig en present, en 'mapp' med massa fina bilder på mig och henne. Jag fattar inte, jag måste vara en helt otroligt bra vän eller något? Blev jätteglad för det med:D
Av släkten fick jag pengar och presentkort på Kicks, precis vad jag ville ha :D Nu har jag råd att åka till Göteborg om en månad (26 september) för då spelar Håkan Hellström på Liseberg!!! :D Vi åt tacos och tårta, och kvällen avslutades med två BUZZ-omgångar med Elin, Martin, Henrik och Anna. Jag vann båda två. Konstigt att det var en bra dag? ;) Hahah.
Jag har tagit massor av kort, på presenterna bland annat, men nu hittar jag inte adaptern till mamma&pappas minneskort så jag kan inte lägga in dem nu. Men jag lovar att lägga in dem imorgon. Tror den ligger i m&p's rum och jag vill inte gå in där och väcka dem nu.

Angående Volumastern (testade den så fort jag kom hem från skolan) så var den precis så bra som jag hoppats på. Den var lätthanterlig, värmdes upp snabbt, och gav en 'naturlig' volym. Alltså, man får ju inte sån volym som i reklamen, men jag, som har det plattaste håret du kan tänka dig, fick med hjälp av denna en naturlig volym. Tror inte andra tänker på det, men jag slipper oroa mig för att mina öron ska sticka ut genom håret. Haha xD  Om man tuperar + gör lite noggrannare så kan man nog få till en riktig glamour-volym. Men så som det blev nu räcker utmärkt för mig. Jag ger den 5 pluppar (haha) av 5, •  •  •  •  •

Nu ska jag sova (så jag orkar upp pch hinner 'volyma' håret imorn haha:P)
Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malvina

va kul det låter, jag vill också fylla år... Tur att det inte är så fasligt långt bort, eller hur? :) och snart ska vi ha kalas ihop! då blir det röj, va kuuul! :D massa kramar beeejb

2008-08-27 @ 13:18:46
URL: http://malvinag.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, volumastern får 5 av 5 toast´s av mej ;) hahaha.. Vill ha en ja också!!

2008-08-27 @ 13:58:30
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Julle

Åh va bra att du fick en så bra födelsedag och ännu bättre att volumastern funkade !!!! Nu behöver du aldrig mer oroa dig över platt hår verkar det som hahah:P men jag tycker du är fin oavsett hur ditt hår ser ut :D hahah pöss å kram

2008-08-28 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0