Fina planer

Jag måste bara berätta om helgen jag har framför mig :) Det är ju hamnfesten, så det blir party :D På fredag ska vi vara ett gäng tjejer hemma hos mig och äta räkor, sjunga sing star och leka fjantiga lekar. T ex femkamp haha xD Det är jag och Sandra som är hjärnorna bakom ståhejet. På lördag ska Sandra ha fest hemma hos sig, med kärlekstema. Det kommer också att bli amazing. Lägg till lite Amanda Jenssen och Magnus Uggla på detta så blir det perfekt! Haha :P

Jag är i klässbol hos Elin nu, och jag har inte mobilen med mig. Glömde den hemma igår. Sandra skulle komma hem från Charlottenberg vid ett, och då skulle vi gå och handla räkor och skit. Kan tänka mig att hon är riktigt förbannad på mig nu, haha. Hon har väl försökt nå mig ca 100 gånger. Som tur är så ska vi åka in till stan alldeles strax..så;
Sandra, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0