Kvällen innan

Då var det näst sista sommarlovet slut. Usch vad deprimerande det låter! Imorgon börjar jag iallafall skolan igen, 2:an på gymnasiet, samhäll med inriktning kultur. Det är väl det enda jag ser framemot, att börja kultur och få läsa lite nya, roliga kurser :) Kör till exempel! Undrar hur det kommer gå..

Igår var jag med Malle och vi bestämde att jag skulle sova över där. På kvällen tittade vi på filmen Chicago, och det är än en gång konstaterat att jag älskar musikaler! Imorse vaknade vi (jag) halv elva, ganska bra gjort haha:P Malle skulle köpa block, pennor o dyl. så vi gick ner på stan, mötte sedan upp Julia och Sandra för en fika på City. Där satt vi ett bra tag och hade ångest. Den enda som var positiv var väl Sandra, men esteter är ju kända för att va udda så ;) haha! Sedan gick jag hem i regnet. Efter en stund kom Elin och gick ut på en riktig powerwalk. Vi körde hårt idag, sprang till och med litegrann. Kanske bör tillägga att varken jag eller Elin är speciellt vältränade så en powerwalk är för oss båda gott nog. Mamma hade lagat kålpudding när vi kom hem, det är så J*KLA gott! Efter maten fastnade jag här och har suttit här sedan dess. Borde verkligen lyfta på rava och gå och duscha, göra i ordning lite grejer inför imorn, läsa lite och sen SOVA. 

Jag har funderat lite kring detta med bloggen. Jag vill ju ha en blogg för att jag älskar och skriva, och för att utveckla skrivandet och använda det, mer än i uppsatser skolan och så vidare. Jag vill också skriva ner mina tankar & saker jag gör för att det är kul att ha det dokumenterat:) På ett vis bryr jag mig inte så mycket om någon läser, men på ett annat vis så är det ju alltid kul att någon gillar det man skriver. Men för att få läsare måste ju ens blogg sticka ut ur mängden, vilket jag inte tycker att min blogg gör. Det blir mest samma samma hela tiden. Därför tänkte jag fråga er som läser om det är något ni skulle vilja läsa om? Vill ni ha mer bilder, mer av mina egna tankar & åsikter, vad jag gör eller rentav mer av något konkret ämne såsom mode/musik el. liknande? Det är liksom svårt att komma på något ibland när man väl sitter där framför datorn och ska skriva, om man inte är typ Blondinbella eller om det inte poppar upp nåt i skallen (som i förra inlägget) Hoppas nån säger nåt nu i alla fall :)
Nu får ni ha det så bra tills vi hörs nästa gång, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag igen da syrran ;) annars äru en latis! hihi..

2008-08-21 @ 17:49:18
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Hallå du skulle ju blogga :P men ja ska typ lägga mej nu, före dej antar ja, du som går i skolan nu :P fiiis... Säger bara det att skriv det du känner för, dä ä ju dä som ä roligast att läsa! det som bara slinker ur en :P Du behöver inte sitta där å grönna på va du ska skriva så dä blir intressant heller, ja tycker din blogg ä jättekul å läsa :D å ja skiter i om folk tycker min blogg ä tråkig för ja skriver för min egen skull mest :)

2008-08-21 @ 22:35:22
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller helt och fullt med Elin, skriv det Du känner för och vill =) Intressant! Pussis

2008-08-21 @ 23:56:09
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: ah

jag vill att du ska skriva om MIG! så jag blir kändis!

eller så kan du alltid skriva om sex, det gillar ALLA!

2008-08-23 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0