Pladder kl. 02:55

Tjaaaa! :D
Har precis kommit hem från en suverän utekväll, och jag är fortfarande pigg och lite dragen (kan förklara en del stavfel etc) och skulle lätt kunna festa någar timmar till. Men man ska ju sluta när det är som roligast så jag bestämde mig för att ta tillfället i akt och få skjuts hem av Alexandras föräldrar :)
Kvällen började som sagt hos mig, och där var väl kanske inte alla lika party som jag & Sandra..men kul hade jag i alla fall ;) Mamma var nog lite chockad nästan tror jag :P Vi tog bussen in till stan vid halv tio, och då var det väl inte världens drag direkt så vi gick hem till Stina ett tag och spelade 'Jag har aldrig'-kortspelet. Det var kul! Sen gick tillbaks till stan. Jag, Kicki och Susanna åt lite nachos och sen kom Alex så då dansade vi till September..sen säger Alex 'men jag tror Haaks spelar på den lilla scenen, den som är inne på Olssons..kan vi inte testa att gå in då?' Jag är ju lite feg så jag ville inte först men sen övertalade hon mig och vi kom in!  Väl där inne träffade jag favvokusin Anna, www.krissil.blogg.se, Per och Mamma hahaha. Jag och Alex tittade på Haaks och dansade i någon timma sen var klockan plötsligt två (?) och va åkte hem :) Kanke inte låter speciellt kul tycker du, men har man mina kompisar blir allt kul ;)

Nää, det är ju en dag imorgon också, borde tänka på det.. (hej pensionär!) så nu ska ja gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen snosa sött i min goa säng (ensam). Vi kanske hörs imorgon innan jag drar till Sandra (ska dit tidigt för ida ska slinga håret på mig) annars hörs vi på söndag ed uppdatering om lördagskvällen, kanske t o m med lite bilder ;)
PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha mamma!! Fan va kul att hon bjöd dej på cider :P hahahah va full hon va :) Din syster är idag såpass dålig att hon inte orkar gå ut och ångrar att hon drack så mycket igår! haha.. Å nu sitter hon här ensam å ä alldeles jätteuttråkad å önskar att hon mådde bättre så hon kunde gå ut mä sin kompis agge :P haha varför skriver ja allt dä här till dej istället för i min blogg? dä ä den stora frågan.. Tror inte ja ä nykter än ens! haha

2008-08-09 @ 19:51:10
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan orkar man blogga efter att ha varit ute?

2008-08-10 @ 02:23:56
Postat av: Elin

Mä, va ä dä där för otrevlig person? sånt tycker vi inte om! Alla kanske inte blir helt stupfulle å sömner i söffa så fort man kommer hem liksom! :P

2008-08-15 @ 23:25:40
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0