Seg dag

Hallå!
Idag har jag varit helt förbaskat seg, har bara suttit och läst. Men jag hann likväl inte läsa ut boken. Jag älskar att läsa, men läser ändå i dyslexi-tempo. Nu ska jag iallafall ta mig ut och möta Sakar, vi ska ta en promenad. Sedan bär det av hemåt för tacos&film.
Gårkvällen förresten slutade med att det varken blev film eller något annat, jag var hemma och dolade tills klockan blev tio ungefär. Då gick jag och Julia ut på promenad över hela stan och tillbaka, för att hämta några filmer vi inte ens såg på. För när vi kom tillbaka till Dottevik var jag så trött att jag cyklade hem och ramlade ner i sängen och somnade på en gång. En inte alltför spännande kväll. Om jag inte tar mig i kragen nu så kommer denna kväll sluta på samma vis, så därför ska jag gå NU. Skriver nog sen igen, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0