SOL/BAD/OSLO

Hej på er!

Rubriken ska innefatta lite vad jag gjort den senaste tiden som gjort att jag inte kunnat blogga..(läs; varit för lat för att blogga).

Jag gjorde det jag lovade mig själv att inte göra igen men går det en dag så blir det lätt att man "nääe men jag har inte så mycket att skriva så jag kan lika gärna vänta en dag till.."
Lite har iallafall hänt sen jag skrev sist.
Jag och Sandra hade pratat lite på att resa till Oslo så fort Görans (sandras mammas man) lägenhet blev ledig. I onsdags fick vi reda på att den skulle va ledig till helgen, alltså helgen som var nu, så det var bara att packa väskorna och åka dit. Det var jag, Sandra, Anna, Sara, Sanna och Sofia som åkte. Där shoppade vi, åkte ut till en ö och badade i havet, strosade runt om kvällarna. På lördagen hamnade vi hos ett pianoproffs med fin lägenhet. Fråga mig inte hur, men det var ett äventyr det med.
Kom hem i söndags och sen dess har jag inte gjort så mycket, men jag har haft sovsällskap varje kväll tror ja haha;P
Och innan Oslo så blev det inte så mycket mer än sol och bad, med tanke på hur vädret var.

Här är lite Oslo-bilder:


Fredan bjöd på väldigt härligt väder..här försöker Sandra, medans Sanna funderar och jag posar, hitta ner mot hamnen ;)


Tack vare kartproffset Sandra så hittade vi! Här är alla (Anna är fotograf) på båten ut till ön där vi badade.


Folk+Hav


På kvällen innan vi skulle gå ut :)


Lördag - shopping!


Det regnade lite, därav Sofias huvudbonad :P

 
Hemresan, haha! Den bjuder jag på!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0