21 december

Oj, nu var det ett tag sen jag uppdaterade märkte jag ;)
Nu har vi lov iallafall, såååå gött!! Jag har längtat ihjäl mig. Terminen fick ett väldigt bra slut, med julkonsert i kyrkan. Jag älskar att sjunga i kör, det är så jäkla kul! Tror jag ska tjat mig till att få läsa B-kursen också. Jag fick G på matteprovet förresten! Ja, det blev ett riktigt bra slut det :)

Idag har jag inte gjort så mycket, springer mest runt i pyjamas och vrålar "LAAAAAAAST CHRISTMAS, I gave you my heart, but the very next day you gaaaave it awaaaaay.." och hoppas innerligt att ingen ska komma in utan att jag hör det (pga den höga volymen på stereon) och stå och skratta nere i hallen åt min skönsång. Ska väl försöka göra nån nytta snart. Igår skulle jag ha städat o grejer men hela dagen gick utan att jag gjorde ett skit. Åh, nu kom Fairytale of New york eller vad fasiken den heter, det är en fin bete det! Tittade på Love Actually på kvällen. Jag älskar verkligen den filmen, den är så fin! :)

Mamma hade julbord med sina arbetskompisar här i fredags, och dom hade med sg en massa julgodis. Bland annat såna där rocky road från Leila bakar ni vet. Och herregud vad goa dom är. Måste göra mer såna, haha! xD Tur att man ska börja på hälsokompaniet hehe.




=


(efter jul)

Haha, ja vi får se hur det går med den saken!

Kommentarer
Postat av: Jo

jojo den atletiske!! :P

2008-12-22 @ 20:04:57
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser dej framför mej när du springer runt och ylar!! ;D Du dom såg väldigt goda ut recept tack! :D

2008-12-23 @ 17:50:13
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0