29 december

Hej :) ska blogga lite snabbt nu, Elin väntar på mig. Vi ska åka till klässbol och ha Guitar Hero- kväll! Dom har inget internet hos sig än så jag kan inte blogga därifrån.. annars skulle ni få se mig när jag blir proffs :D haha, nej men jag ska försöka lära mig lite iallafall.

Idag vaknade jag alldeles försent, och sen dess har jag varit på stan med Elin & Anna, köpte lite tillbehör inför nyår, lösögonfransar och nagellack bland annat :) Ska nog sova i Klässbol, men imorgon nör jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra, hmm..

Är det inte väldigt konstigt att det är vecka 1 nu? :O blev helt paff jag.

Just det, måste tipsa om en grej. Jag har blivit helt insnöad på folk som blivit kända genom youtube, alltså såna som lägger in filmer på sig själva när dom sjunger. Men jag är ju ganska efter då, så jag hade inte sett hon Esmée Denters förrän igår, hon va tydligen jättekänd sa Sakar. Men iallafall; jag och Anna upptäckte två tjejer som gör sviiinbra covers på en massa r'n'b-låtar, sök på "Rin on the Rox" så får ni se!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst va dom bra, men dom borde nog lägga av med sina stygga moves! Det förstör liksom hur bra dom sjunger!

2009-01-03 @ 13:52:06
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0