9 december

Jag. Vill. Ha. Jullov. Nu.
Jag vill inte ha kuhi- och matteprov på torsdag och lucia på fredag. Blä. Eller ja, egentligen vill jag ha lucia men jag kan inte sångerna så det är ju inte så bra.

Jag vill bara varna er för en sak - låt aldrig mig laga mat åt er. Det är en riktig hälsofara. Idag var jag så hungrig när jag kom hem, så jag orkade inte vänta tills mamma skulle laga middag så jag tog saken i egna händer. Resultatet blev en riktig delikatess - falafel och veg. köttbullar (lite av varje), brända potatisskivor (såna man har i ugnen) och wokgrönsaker. Till detta ville jag ju ha sås - men det fanns ingen creme fraiche som jag tänkt göra sås av, så det fick bli ketchup. Halvfabrikat raaaakt igenom med andra ord. Jag var så hungrig så det gick ner, men speciellt gott var det väl inte. Men så blir det när man inte hittar nåt bättre i frysen! Men stackars mina framtida barn om jag inte har lärt mig laga mat då - få en massa konstiga ihopkok varenda dag. Nä, jag ska skaffa mig en man som kan laga mat :D haha.

Iallafall - det finns en sak som gör mig jävligt irriterad för tillfället. Varenda gång jag tänker på detta så blir jag irriterad och arg över hur cp den här saken är. Det jobbigaste är att det jag irriterar mig på inte går att beskriva i ord riktigt, så därför skiter vi i det nu!

GRATTIS ALLA ANNOR PÅ NAMNSDAGEN!! :D

Ett litet citat från Anna G idag på engelskalektionen:
"Tack, idag ska man lägge lutfesken i blöt!"
Haha, detta säger hon direkt efter att vi grattat henne på namnsdagen. Ja, vi prioriterar ju alla olika här i livet ;)


Kommentarer
Postat av: s

bleh, vi tkr inte om att vara irriterade och arga. det är grymt jobbigt!

2008-12-09 @ 20:19:13
Postat av: kockobelloo

Du ä alltid bra på att laga mat ;D

2008-12-10 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0