Dan före dan..

Nej, inte riktigt ;) Men för mig är det dagen före min favorithögtid (tycker om den lika mycket som julafton) ; LUCIA! Jag älskar det. Vita skrynkliga linnen, stearin som droppar, rufsigt hår och fina sånger. Förra året fick jag inte vara med i ett enda luciatåg, vilket jag varit varje år så länge jag kan minnas. Det var ingen rolig lucia :( Men i år får jag va med minsann :D Bara som en tärna bland typ 70 med skolkören, men det är ju skitkul det med:D

Ska sova snart, så att jag är relativt utvilad när klockan ringer 05.45.
Idag var en helvetesdag - började dagen med ett matteprov som inte gick särskilt bra. Sedan på eftermiddagen hade jag kulturhistoriaprov. Men nu är alla prov klara innan lovet! ;D så himla gött. Jag var och tränade step på hälsokompaniet också, har provvecka där tills nästa torsdag. Jag var orolig att det skulle vara svårt, men det var perfekt "första pass" Lyckades dock snubbla på brädan och daska i golvet dock, lite lett väl! Men det var lagomt svårt och jobbigt som fan! Jag och mamma var två grisar i ansiktet när vi gick därifrån :P
Nej sova var det ja! 
 
ps. Imorn är det Idolfinal! yes ;D
ps2. All lycka åt Sofia som är en av fem tärnor imorn i Eda Lucia! :D You go girl!

Kommentarer
Postat av: söffi

jääääj :D TACK!

kevin är bra!

2008-12-12 @ 23:12:06
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0