Drömmar om ytliga ting



(varför blir mina paint-bilder så små!?)

Här har ni ett vackert paint-kollage gjort av mig! ;D haha.
Detta är då ett urval ur min önskelista på cirka 100 sidor till jul, hoppas det syns vad det är för grejer.. :) Jag gillar ju mest smink och kläder och sånt ytligt, men tekniska prylar är jag inte så haj på. Det är därför jag är så seg och önskar mig en Ipod och en plattång i år. Och min gamla digitalkamera har gått sönder, så jag behöver en ny. Men jag har ingen aning om vad det är som gäller, vad som är bra och nytt och sånt..kanske finns någon som kan hjälpa mig med vilken jag ska önska mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha uggskor, fast att det är det fulaste jag vet så är de så obegripligt sköna så det tar bort fulheten :P

2008-12-13 @ 19:27:27
Postat av: sakissh :D

ja tycker du ska önska dej kameran för de jätte vitkig att du har minne kvar när du blir äldre att du har massa bilder från den hår tiden haha :P sen e nog skorna ganska varma o sköna haha mp3 skulle va kul men ja tcyker itne de värsta viktigt för du åker ändå inte långt till skolan o du har mobilen :P



ps. du får kolla min blogg jao :O jag har faktis skrivit där o grejer :D

2008-12-14 @ 13:04:41
Postat av: Anna

ugg ä max perry =D

2008-12-14 @ 23:34:46
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0