film film film :)

Mitt jullov har hittills bestått väldigt mycket av film. Men jag ser faktiskt inte så fruktansvärt mycket film annars, så jag skyller på det ;) Nu tittar jag på Shakespeare in love som går på femman. Sakar var hos mig i kväll men nu har hon åkt hem :( alltid kul att träffa den bruden, synd att vi alltid ses så korta stunder bara.

Filmen är bra, men får mig bara att bli sugen på att titta på Romeo & Julia. Den är bra den! Fan vad jag önskar att man hade ett skitstort filmbibliotek med alla bra filmer, så kunde man bara välja den man blir sugen på att se. Vi har typ 5 filmer eller nåt, och jag får rätt ofta världens ryck och måste se en speciell film där och då, och det blir rätt jobbigt i längden haha;P

jag skriiver säkert mer innan jag somnar, annars; godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0