Godnatt alla tomtenissar:)

Nattugglan Jojo sitter uppe och lyssnar på Musikhjälpen i P3 och funderar över det mesta. Hihi, jag får ju vara nattuggla när jag börjar elva dagen efter ;) Musikhjälpen tycker jag för övrigt är väldigt roligt, bögen från Kristinehamn är så jävla rolig hahaha! :D Måste skänka pengar någon dag också.

Vad har hänt idag då?
Jag sov till elva, vilket jag inte fick göra igår (gick upp halv nio och lussade med mina kusiner för mormor, farmor och Anders). Sedan tittade jag på The Hills, och klockan två var det dags att åka till mormor på födelsedagskalas. Hon fyller år imorgon så vi firade henne idag. Gott med köttbullar, tårta och kakor! När vi åkt därifrån så gick jag och mamma på stan, jag köpte julklapp till pappa och ett julkort till familjen i Spanien :)

Gud vad jag hatar blogg.se ibland!!!! När man ska publicera så skiter sig allt och så fungerar det inte, sen när det sparas i utkast så sparas bara en liten del av inlägget? :( Jag ORKAR verkligen inte skriva om allt jag skrev. Jag hade skrivit en lång utläggning om mitt besök på Hälsokompaniet juuu :( Kanske orkar jag skriva om det imorn :P

Nu ska jag bara lyssna lite till på radio innan jag somnar :)
Puss & Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

uppdatera gumman! =)

2008-12-20 @ 13:53:47
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0