nattligt tidsfördriv

Jag sitter och kikar runt på lite olika bloggar och webshops just nu. Farligt, eftersom jag bestämt mig för att inte shoppa nu i januari (måste få ordning på min ekonomi), och tittar jag på en massa kläder så väcks mitt begär, och då är risken större att jag handlar nåt i nån butik sen. Ska man inte handla är det bäst att hålla sig borta från stan och internet helt enkelt. Det har börjat bra, då det verkar som att typ alla har varit och kollat på mellandagsrean och köpt upp sina julklappspengar, men inte jag inte! ;)
Jag ska använda mina pengar till en helg i Trysil. Vecka 2 bär det av,  det blir troligtvis jag, Malle, Julia, Fredrik, Josefine, Joel, Sandra och kanske någon mer som åker. Kul att man ska skämma ut sig med sin kassa skidåkning inför alla dom liksom! :D

Neeej, om man ska satsa på att somna snart kanske...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0