TWILIGHT

Jag och Julia var på bio igår med Ola & co, vi såg Twilight. Jag säger bara OH MY GOD. Den är så jäkla bra. Han är så jäkla snygg.

Man har ju hört rätt mycket om den, att den skulle vara jättebra och så. Så jag hade rätt höga förväntningar, men det här var över förväntan. Jag fattar inte hur man kan skapa en sån känsla som filmen gjorde. Jag satt helt förtrollad. Efteråt så sa Oskar att han tyckte den var bra, men inte jättebra. Då konstaterade jag att han måste ju ha ett hjärta av sten. Haha, nej inte riktigt då, men Ola tyckte den var lika bra som jag tror jag, för båda var lite smått stumma när vi gick ut från biosalongen:P
Så jag säger bara; SE DEN för guds skull!

Efter bion så åkte jag och Julia hem till mig, åt lite och diskuterade filmen såklart. Sen skickade ola ett sms om att vi skulle komma till honom och titta på mer film, så det gjorde vi. Då var klockan halv ett på natten ungefär ;P vi tittade på nån halvbra film som jag inte minns namnet på (meningslöst att titta på nån annan film direkt efter att ha sett Twilight)

Ja och idag vaknade vi halv ett (blä för att vända på dygnet) och sen dess har jag inte gjort nåt. Fan, jag måste ta tag i mitt liv. Puss!

Kommentarer
Postat av: malvina

LÄS BOKEN!

2008-12-28 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0