rubrik

Hej hej. Hur är det med er såhär på måndagskvällen? Här är det ganska bra, är trött och orkar inte göra nåt men jag är alltid seg på måndagar så... borde egentligen göra en massa såklart.
Det är väldigt mycket funderingar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Är det inte om det, så är det om det.. Lite jobbigt, men jag får väl nån klarhet i det så småningom hoppas jag.

Om vi ska gå till nåt helt annat, så kan jag ju säga att jag ljög litegrann om lussekatterna. Dom var inte alls goda idag. Torra och hårda. Blä.

Något som också är helt oväsentligt, men som jag vill berätta - är att jag inte kan förstå mig på folk som sover med jättetjockt duntäcke året runt. I somras så bytte jag ut mitt duntäcke mot ett tunnare täcke, och det har jag sovit med sedan dess. Jag frös inte en enda gång, fram tills nu i helgen. Då frös jag lite lite grann, så jag bytte tillbaks. Och nu håller jag på att dö av värme varje natt:O guuud va varmt det är, jag kvävs typ. Men det är ju mysigt med ett tjockt täcke! Så det är bara att vänja sig;) haha.
Det där tror jag tar hem priset för det onödigaste informationen jag gett här i bloggen nånsin. xD


Kommentarer
Postat av: kockobelloo

Haha, Duntäckesinformation xD Ja kör på två duntäcken året runt ja ;D

2008-12-10 @ 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0