Det snurrar i min skalle

- SKRIVET 7 JULI, men bloggen krånglade då så jag publicerar det nu istället :) - 
___________________

Oj, nu har jag legat på latsidan här alltså. Inte bra! Nu är festivalen över och den var HUR JÄVLA BRA SOM HELST. Timo Räisänen va bra, Adam Tensta va bra och Håkan va SKITbra :D Volbeat också! Folket & festen va också perry. Träffade på en jättetrevlig kille från Köping, Patrik hette han :) Och en helgalen kille från norrland haha!

Nu funderar jag och Agge på att åka på augustibuller, men jag vet inte..Känns inte riktigt som min grej :P
Vi får se ;)


Jag och Sofia innan Håkan, här var humöret på topp :)

Kommentarer
Postat av: söffi

men jaaa :D humöret på topp och ännu bättre efter :D ohyess.

2008-07-11 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0