Dreamgirls

Gud vad fantasilös jag är när det gäller rubriker!
Nån som har nåt bra knep man ska tänka på när man skriver rubriker, så att de blir lite mer intressanta?
Iallafall, Elin och Henrik åkte till slut och jag blev ensam (som jag iofs kunde ha räknat ut att jag skulle bli, men ändå).:( Periodvis HATAR jag det verkligen, usch. Dreamgirls gick på canal +, så den tittade jag på. Har sett den förut men den är bra så det gick an igen. Den är så sorglig! Inte en sån där nån-dör-sorglig utan det är mer bara en sorglig känsla över den. En sångtrio som splittras sådär, och olyckliga förhållanden..men på ytan ser allt så perfekt ut, det är nog det som gör att den känns så sorgsen. Eller äsch jag vet inte.

Men en glad sak i filmen är alla fantastiska kläder för att inte tala om hår&smink, jeeesus! Jag vill ha deras stylister o make up-artister!



Kommentarer
Postat av: Anna

=) ensam, du kunde ha kommit till mig! Anna L fixade min header. Jag kan absolut inte, hehe. Ska fråga när hon kommer tillbaka ifrån Norge (om jag kommer ihåg, glömmer allt) om hon kan hjälpa dig att fixa en. Höres blomman

2008-07-12 @ 00:51:47
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: evelina.

ALLTSÅ DET DÄR MED RUBRIKER, jag brukar alltid ta en bit ur en låt, eller en låttitel. fast.. då brukar det inte spegla inlägget så mycket, fast det gör ingenting för det blir poetiskt. : )))

2008-07-12 @ 13:15:43
URL: http://ihelamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0