Hår hår hår

Jag är så innihelvete trött på mitt hår nu så det är inte sant. Jag hatar det rent ut sagt. Jag har sparat det nu sista tiden, för jag har haft kort hår i mer än två år. Och nu har det kommit till sån där ful mellanlängd så det bara hänger där, uuuusch. Jag vill göra något med det nu, vad fan som helst (nästan). Dock inte färgen, den är jag nöjd med som den är. Helst av allt skulle jag vilja sätta i en permanent, för jag vill inte ha rakt, tunnt, platt hår som är hwlt omöjligt att styla..(eller så är det jag som inte kan). Överallt läser man om en massa uppsättningar och skit, som jag aldrig kan göra bara för att mitt hår är så jäkla kort och platt/tunt. Så snälla hjälp mig! haha.
Anna, min käre kusin, du är ju duktig på hår och sånt..har du nåt tips på vad jag kan göra? ;)


Såhär vill jag alltså inte ha det!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag är så jävla trött på mitt hår, vill bara raka av mig alltihopa.

2008-07-17 @ 01:29:27
URL: http://ihelamittliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe, nja...permanent växer ju ut-inte så jättesnyggt när halva huvudet är platt och andra lockigt=)Been there done that.Dock väldigt härligt nygjort.Prova-det växer ju ut=) men men...förstår helt och fullt! Det finns shampo som gör håret mer sträft, alltså mer lätthanterligt.(saltvatten känsla) Hos Linda på färg och form. Ska prova det snart så jag kan tala om för dig om det var bra! =) Puss

2008-07-17 @ 17:26:46
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Kusin Marie

Kusin marie tycker att du ska göra en Victoria Beckham page:-D

Det skulle bli fint:-)

2008-07-23 @ 18:28:19
Postat av: Dässi

Jag har också platt och tråkigt hår, dessutom så har jag slutat att färga det så jag har den sexigaste utäxten evvaaahh! Men vafan, gör som jag; tuppera isönder det! Haha. Skämtåsido, det sliter, men det står fan överallt :)

2008-08-02 @ 15:48:00
URL: http://dejirei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0