Min dag

Så här har min dag sett ut:

Först vaknar jag och Anna tiiiidigt, typ 10 haha (vi bestämde igårkväll att hon skulle sova här). Vi va tvungna och gå upp för jag skulle iväg på en liten tur till Sunne (Tossebergsklätten) och äta lunch med mamma och farmor:)

Vid elva åkte vi och på vägen stannade vi på outleten i Brunskog, jag skulle köpa en skjorta jag hade sett. Sen åt vi mat däruppe på tossebergsklätten, skitfin utsikt och god mat:D
Efter det åkte vi in till Sunne för att titta lite, dom har faktiskt förvånansvärt många och helt okej klädaffärer där! 
På Garderob fyndade jag och mamma, för mig blev det en kofta :)
Sedan hem, fick stanna på vägen för att jag va så kissnödig haha xD 
När jag kom hem kom Sakar hit, och vi plockade körsbär och gjorde smoothie. Men nu har hon åkt hem, och jag sitter och pratar med agge i telefon. Lite svårt att blogga och prata i telefon samtidigt, så jag väljer telefonen!


Våra smoothies ;) Dom hade söta påsar på affären! Sen koftan och skjortan jag köpte, syns inte så bra men:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Men oonge, du får alltid massa kläder ;)

2008-07-17 @ 01:26:04
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0