Nattuggla?

Vad fasen gör jag uppe egentligen? Ingen annan är ju uppe..inte ens Agge haha! Usch, märks verkligen såhär på natten att man inte är helt trygg i det här huset än..Nu när jag var på toa och borstade tänderna tyckte jag hela tiden jag hörde massa ljud, bland annat steg..fy, nu skrämmer jag upp mig själv! I allafall så sprang jag mitt i tandborstningen och tände ljuset utanför mitt rum, sen tillbaka och borstade klart tänderna, sen kunde jag släcka ljuset i badrummet. Vågade inte göra det innan jag tänt den andra lampan hahaha;P Jag är så tölig jag! Det kommer ta tid innan jag kommer våga sova ensam här. Tror inte ens jag vågade på tjäderstigen, där jag bodde i 16 år? Haha, då kommer jag nog inte våga här heller..
Men vafan, vad pratar jag om? xD Tror inte nån bryr sig om vad jag gör när jag borstar tänderna direkt:P
Ska lägga mig nu, Godnatt!
Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: kulan

halka in på din sida genom annas..=) får säga att du är en av få mig att inte störa mig på vad som skrivs, du skriver mycket bra å lättsläst=) så nu har du nog en till stammis ang läsandet av din fina sida=) kram // totte

2008-07-15 @ 03:02:38
Postat av: Elin

Ja vet att den blev en picknickfilt, men ja skulle egentligen ha svartvitt men hitta inte dä :P hehe..

2008-07-15 @ 14:56:03
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tog ju bort den där johanna texten men ändå ä den kvar?? va faasan

2008-07-15 @ 14:57:33
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: angelica.

jag var visst vaken hörru!

men jag var inte vid datorn.

2008-07-15 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0