Rip it up! 2008

Hej på er ;D
Sitter hemma hos mig jag och Anna, vi lyssnar på Håkan och pratar&skrattar som vi alltid gör. Hon hjälpte mig nyss med att sätta upp min nya gôrsnygga taklampa! Skulle aldrig klarat de själv..

Eftersom jag, Anna och Angelica är tre töser som gärna gör saker, så bestämde vi idag att vi ska ta en tur till Säffle/Värmlandsbro till helgen och gå på (indie)popfestivalen Rip it up! Kanske får vi sällskap av två trevliga pöjker också, men de spörs ;) Det ska iaf bli jättekul även om jag inte är insatt i just indiepop ('njaa, jag vet inte, är inte så insatt' haha, nu får vi se hur många som klarar den) kan ju alltid va kul att lyssna på ny musik och kanske till och med hitta en ny favorit! Pop är ju ändå mer min smak än t ex hårdrock.
Höppes dä blir rektigt sköj flecker!!
Haha..jag har fått små cp-ryck hela kvällen. Typ sjungit Stockholm i mitt hjärta med operaröst, flängt runt som en idiot och pratat om könssjukdomar med mor min. Då tittar Anna konstigt på mig och säger.."Jojo, hur mår du egentligen? :O" Ja, jag vet inte om det märks, men jag mår bra som fan :D :D
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så jag slutar här..
En stor fet puss till er alla! :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Heeeej!KUSIN!

Va fasen,hur hittade jag dej?:-S

Nåja,det var väl roligt iaf!

Hoppas allt e bra med er!KRAM/marie

2008-07-16 @ 21:03:13
Postat av: Anna

Det är för att du är så galet härlig som vi älskar dej vännen!! Och du ska veta att texten om mej i ett tididgare stycke verkligen gjorde mej glad! Du kanske förstod de när jag läste det, men jag vill verkligen att du ska förstå att jag blev rörd och att jag verkligen behöver dej (som jag sa att jag hade jojo-abstinens!) du är så himla bäst och du gör mej alltid glad på ditt slarviga underbara sätt! PÖSS PÅ RÄ! Ps. Det är du som gör dej så bra, fortsätt va slarvig! ;D

2008-07-18 @ 01:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0