Sol & Bad!

Hej på er:)
Idag har jag äntligen kunnat bada och sola utan att det kommit en massa jobbiga moln och stört! :) Nu känns det som sommar på riktigt! Jag och Julia plockade smultron på vägen hem också, sen nu ikväll gick jag och anna på en promenad och då hittade vi suuuupermycket smultron, så gott! Det är när det är såhär man är glad att man bor i Sverige.


Annars idag har jag inte gjort nåt särskilt. Sov jättelänge! Somnade typ ett så jag tänkte 'då kommer jag väl upp vid tio nån gång' Tror ni inte jag vaknar 12:20 av att Agge ringer då!? Sjukt.

Imorgon blir det dock lite mer att göra..Ska städa i ordning så att Josefine & Sofia slipper bo i en svinstia och så ska sätta jag upp tält och lösa ut biljett. Måste hälsa på på Julias jobb också ;) Åh, fan va jag är glaaaad:D Var tvungen att få ur mig det haha.

Kort och tråkigt inlägg, veeet...men jag är alldeles för trött och har inte ett så spännande liv så då får det duga ;)

PUSS & KRAM mina älsklingar!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Ses på festivalen då gumman!! =)

2008-07-02 @ 22:28:21
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0