Jojo goes..hurtig?

Denna lördag har bestått utav vila, eftersom jag är förkyld. Jag känner mig jättetråkig - det är lördagkväll och jag sitter hemma och gör ingenting, men jag tror det behövdes..för annars går förkylningen aldrig ur kroppen.

Den "första" delen av sommarlovet (andra delen börjar på måndag) har varit i det allra onyttigaste laget för mig, och jag har varit en latmask. Jag tänker inte säga att jag ska börja motionera -för det kommer jag aldrig göra- men däremot börjar mitt nya liv som glad, lycklig och aktiv på måndag. Haha, fan va töntigt det låter. Men jag har inte gjort speciellt mycket under lovet förutom att jobba, festa, äta och sova. Därför ska jag nu försöka hitta på en massa roliga saker, och förhoppningsvis kommer detta leda till att jag äter lite mindre och nyttigare..eller vad tror ni? Egentligen så tror jag inte att det kommer gå så bra, men jag kommer aldrig lyckas om jag inte tror på mig själv så därför ska jag vara positiv nu :D Till veckan har jag iaf bestämt att jag ska paddla kanot med Julia, åka till Sunne vattenpark med Malle och sen hälsa på Josefine & co i charlottenberg.


Kommentarer
Postat av: evelina

nu svarar jag på din kommentar här.

jag redde ut det mesta idag, och allt känns ändå dumt. jag tycker ju fortfarande om honom.

och du, du får berätta varför du mår dåligt.

det är ingen tävling om vem som mår sämst, vill du lätta dig så gör du det.

att ses i veckan tycker är mer än behövligt!

puss : ))))))

2008-07-13 @ 22:15:34
URL: http://ihelamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0