25 juni

Måste bara titta in här lite mitt i fotbollen. Jo, jag tittar faktiskt! Kaaanske beror på att jag inte har nåt bättre för mig:P
Jag lyssnar på Håkan Hellström - Långa Vägar också, och är glad glad glad:)
Idag fick vi virka på jobbet. Fast det är inte därför jag är glad, haha. 
Men det är ju snart festival..med fest, vänner, musik och massa glädje! :D Då kommer Josefine & Sofia hit också och sover här. Det längtar jag som fan till, har inte sett Josefine på två veckor. Vi pratade igår och kom på att det kommer bli jättekonstigt att inte gå i samma klass längre. Har ju inte känt Josefine mer än 2 terminer, men hon blev snabbt en del av mitt liv. Ses man varje dag i nästan ett år blir det ju så! Vi hade jämt så kul på alla lektioner, hur ska det gå nu? :(
(För er som inte vet: vi ska gå olika inriktningar på samhäll nu till hösten; jag Kultur och Josse Idrott)

Hon och Söffi kommer i alla fall hit och vi + alla mina andra underbara kompisar ska rocka rövarna av oss :)

Nej, nu ska jag återgå till fotbollspelarna.. NEJ jag menar fotbollsmatchen!
(blev faktiskt lite besviken..ingen i vare sig Tyskland eller Turkiet var ju speciellt snygga, haha)

Kommentarer
Postat av: elin

Tack :D

2008-06-26 @ 00:07:40
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: digge med dappen

haha fotboll xD

SÖFFI!

det var det fulaste.

2008-06-26 @ 02:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0