50-årskalas

Idag hade vi kalas för far min som fyllde 50 år igår. Det pågår fortfarande lite smått där uppe, men dom flesta har gått hem:P Vi åt mat, tårta made by me och sen hade mamma och jag fixat en liten tipspromenad. Vi tyckte vi var jätteroliga haha, för i vår släkt har vi inte så mycket sånt på kalas. I alla fall så handlade alla frågorna om pappa så klart, och en del tyckte vi själva att vi fått till ganska bra:P Det fick vi sedan bekräftat när min kusin Johan skrattade så det ekade över hela kvarteret (han älskar råa skämt). Mamma hade även fixat en liten surprise vid 'målet', som var i vår jordkällare. Där i mörkret bland massor av stearinljus stod jag och delade ut lakritsshots.."man måste ju få lite fart på kalaset" sa mamma. Men det blev ingen dans idag :( Dom va tydligen inte i form för det, haha. Kicki och hennes pappa Olle kom också över, de va kul tycker jag:) Sedan spelade jag, Elin, Anna och Kicki tv-spelet "BUZZ". Jag låg sist heeela tiden, hade skitlåga poäng..men precis i slutet tog jag igen alltihop och VANN :D då blev ja nöjd minsann!

Nu är jag trööött..vill sova, men ändå inte. Ska ju jobba imorn igen, och på söndag. Sen är jag leeeedig hela veckan. På måndag/tisdag ska jag, Elin och Anna ta en tur till Karlstad, sen på onsdag kommer Josse & Sofia, sen är det FESTIVAL :D Kul vecka som väntar ;)

JUST DET, jag måste berätta. Pappa fick en SodaStream i present, så nu ska jag kolsyra i kapp med Nikki hahaha :D

Nu tror jag att jag ska göra nåt som är väldigt olikt mig, jag ska våga:)

Puss & Godnatt ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

karlstad blir på måndag=) Puss

Vad är olikt dig??

2008-06-28 @ 18:13:31
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0