Ännu ett "natt-inlägg"..

Hej :)
Jag har bara tid att skriva blogg på natten verkar det som, därav rubriken.
Nyss kommit hem från stan, var på fest hos Lizzy. Var kanske inte så jättekul i början (nykter) men sen när vi sket i "jag dansar aldrig nykter"-grejen och släppte loss så blev det roligare ;) Jag, Sandra och Alex kom på jag vet huuur många nya moves som helst, till exempel 'steka köttbullar' !? xD och 'torka stjärten' hahaha. Men nu luktar min tröja rejält mycket rök, då det verkade som att alla tävlade i vem som kunde få rummet rökfyllt snabbast. Gillas inte! Imorn ska jag umgås med Sakar eftersom hon åker till tha homeland Kurdistan till veckan och är borta cirka en månad(!!!). Då måste jag passa på!
Neeej, nu är jag så himla trött så nu blir det sängen!!

GODNATT ALLA GODINGAR :)

ameeengud, va pinsamt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0