Midsommarhelgen

Hur har midsommar varit för er? För mig var den precis så jag ville att den skulle vara :) Jag ville ta det lugnt och vara med familjen och släkten, äta massa gott och skratta, och det gjorde jag:) Vi var i vår sommarstuga som vi varit de senaste tre åren. När vi kom dit åt vi lunch. Då testade jag sill för andra gången i mitt liv, och jag HATAR det verkligen. Det är typ det enda jag inte tycker är det minsta gott. Så jag åt lax istället:P Sen spelade jag lite spel med syrran, fotade och fördrev lite tid innan kvällen och grillningen. Vid nio eller nåt var middagen klar, då var det vissa vuxna som hade blivit lite tjohej haha så vi kom in på en del roliga samtalsämnen. Sen spelade jag Skip Bo med min kusin Måns.

Nu började mamma och dom bli riktigt runda om fötterna så snart började vi dansa haha xD  Månstret rocka som fan! Så småningom blev klockan halv två och vi gick och la oss:)

Idag gjorde jag min första dag på jobbet, och jag började klockan tolv. Så jag ställde väckarklockan på tio, men så dog min mobil under natten så jag vaknade tio i elva och fick väldigt brått, för jag skulle vara där halv tolv. Men jag hann iaf, och nu har jag precis sovit lite o sådär (slutade fem). Mitt jobb är inte särskilt ansträngande, men ändå var jag jättetrött när jag kom hem.

Nu ska jag dra mig från datorn och åka och hyra film, för ikväll kommer Julia, Anna, Agge, Kicki och förhoppningsvis Sakar över så ska vi ha filmkväll :D

Jag älskar grillat!Solnedgången var vacker (dock inte så mörk i verkligheten)

(Mina första bilder i bloggen :D :D)

Kommentarer
Postat av: julle

Lät som att du hade en riktigt bra midsommar ! :) Bilden på dig var absolut snyggast sen kom bilden på din kära kusin :)

2008-06-21 @ 20:24:11
Postat av: Anna

Va fina bilder...den utöver sjön är ju supermysig=)

Kul med bilder i bloggen=)



Ses till fredagen. Puss på näsa

2008-06-23 @ 16:52:40
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Va fina bilder...den utöver sjön är ju supermysig=)

Kul med bilder i bloggen=)



Ses till fredagen. Puss på näsa

2008-06-23 @ 16:53:18
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vilka fina bilder!

Älskar den på Sture och den på dig vid sjön!



ÄR allt inne o läser din blogg, har bara inte komenterat, ska börja med det nu ;) Du skriver himla roligt! (Alltså... du skriver väldigt bra).

Kramis!



Ps. Bilden utöver sjön va också kanonfin!

2008-06-25 @ 03:04:53
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0