Sing star

Jag har förstått hemligheten bakom Sing star! Nej tyvärr, det är inte att hälla i sig 3 groggar, dansa som en galning och ta i för kung och fosterland, och framför allt ha roligt. Nej, för att få riktigt höga poäng måste se det som en kamp på liv och död. För det är det ju.
Här kommer hemligheten:

För det första, du kan bara glömma att du kan stå och rocka loss och sjunga som en galning som dom gör i reklamen. Nej, hemligheten är att du ska stå framför teven, superkoncentrerad, och sjunga varenda ord precis som dom gör på skivan. Inte en ton fel. Det spelar ingen roll om du kan sjunga eller inte, huvudsaken är att du träffar rätt på tonen. Försök alltså inte briljera med en massa weilingar och sånt, du kommer inte vinna ändå. Detta har både jag och Sandra förstått (som dock vann över mig hela tiden) efter att ha stått och vrålat "SWEET HOME ALABAMAAAA" totalt utan inlevelse och, med intyg från Sandra mamma, inte speciellt vackert. Men höga poäng. det fick vi.

Och nej, tro inte alls jag är ironisk eller att jag är bitter efter att ha förlorat 9 av 10 gånger mot Sandra och hennes 12-åriga syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0