SOMMARLOV!

Hej igen :D
Nästan en månad sen nu. Sist blev jag lite avbruten och det känns lite meningslöst att fortsätta på det nu :P Så vi börjar från här och nu istället. Har ju sommarlov :D :D :D Jag har inte planerat min sommar så bra dock. Vet bara några få saker som jag ska göra. Jobba typ två veckor (har inte riktigt bestämt alla tider än) gå på Arvikafestivalen, Hamnfesten och sen kanske jag blir med Sandra o gänget till Strömstad. Hatar att inte ha saker bestämt sådär, men vi får prata lite mer om de, för jag vill meeed:D Julia pratade om att åka till Belgien till sina kusiner, men att hon inte ville åka själv. Jag var ju på direkt, såklart. Så Julia, om du läser det här: jag följer med, säg bara till! (fast de visste du antagligen redan)

Jag ska försöka styra upp mitt bloggande mer nu, försöka skriva ett inlägg om en sak liksom, så att inte varje inlägg blir så jädrans rörigt. Jag börjar NU! Puss o Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello=) När är Arnes kalas då? Är Bobbo här då? =) ha det fint smulan min.

2008-06-18 @ 14:10:47
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0