Äntligen fredag!

Ja, jag säger då det, gud va skönt. Fattar inte, sååå himla jobbigt  är det egentligen inte att gå i skolan? Eller jo.
Här sitter jag nu i allafall och tittar på ett gammalt avsnitt av Grey's. Det var mycket bättre förr! Nu är alla bara så jävla veliga, fast dåligt kan jag ju inte säga att det är ;) Men Gossip Girl, det är grejer det! Nu kom mamma hem, hejhej.
Vad ska jag göra ikväll? Hemma med Let's Dance, eller lite party med Agge, Evelina och Mimmi..? Vet inte riktigt. Är trött på att sitta hemma, men samtidigt så vet jag inte om det är nån idé att gå ut? 
Haha, jag måste bara berätta om historian idag xD Vi hade dubbeltimme, och alla var lite sega i huvudet och inte särskilt aktiva, och tydligen så märkte Ulf det, för han bara "Ta en sån här om ni känner er lite trötta, för jag behöver er mer alerta" , och så tog han fram dextrosol och bjöd hela klassen på. Wtf? xD Han överraskar en ibland den mystiska gubben.

Jag måste verkligen lära mig hur det här fungerar, fattar inte ens hur man gör om den där, vad ska man säga, presentationssidan? Där man kan skriva "jag gillar/gillar inte" och kontakter osv. Haha, men jag hittar den nog snart! (Jag är sånt datasnille, herregud)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0