f u c k

Nu är jag lite sur :/ Imorgon ska ju som sagt Josefine ha partaj, och jag hade planerat att jag skulle komma till henne på dagen och hjälpa till och städa, sen äta lite osv. Men nu så sket sig allting och jag kan inte åka förräns efter sex någon gång, vilket gör att ja missar typ halva grejen ;( vi skulle ju äta "påskmat" (pizza..) och sånt mysigt men nu så bara baaaajs! Hmm..mamma sa nåt förut om att jag har väldiga humörsvängningar, och det stämmer nog. Nästa gång ja skriver är jag förhoppningvis jätteglad, för ja hoppas det löser sig:D Men jaa, nu ska jag sova! Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: elin

BUSTED! jag har kommit på dej jojo.. du e inne på blogg.se MEN bloggar inte själv. Illa! :p

2008-04-09 @ 16:57:23
URL: http://niile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0