God morgon

Sitter och äter frukost nu, ska snart iväg till skolan..Det är några "besiktnings-gubbar" här, så jag vågar inte äta i köket:P Dom ska kolla i huset på alla rör och sånt (?) sa mamma. Hon tjata på mig hela morgonen att ja skulle gå upp, duscha, bla bla bla osv. Då vart ja på dåligt humör, så ja va sur på henne som fan :( Hon som fyller år idag och allt! Har knappt sagt grattis, fy vad dum jag är. Men det enda hon hade i huvudet va ju ändå att dom skulle komma hit så hon va typ grinig hon också. Men hon får presenter och tårta sen efter skolan när syrran kommer också så :) Tänkte när ja gick upp att vi kunde äta frukost tillsammans iaf, men då hade hon gjort det redan också..Nej, ingen bra start på dagen. Nu kommer jag gå runt och va småirriterad på saker hela dagen. Typ som att mitt hår ser helt förjävligt ut! Hatar att luggen alltid får typ mittbena och står rakt ut när jag vaknar på morgonen, sen går det knappt att få tillbaka den..Haha, skulle man kunna säga. Nej nu måste jag gå och sminka mig,och försöka göra nåt åt det här håret! Ha en bra dag (solen lyser ju iallafall) Jag ska försöka att vara glad..:) Hörs nog senare, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0