Jojo, er nya bloggstjärna?

Hejhej!
Jag ska testa att blogga lite har jag tänkt mig :) Jag behöver verkligen ett ställe där jag kan få ur mig all onödig skit som jag funderar på, så jag hoppas jag kommer lyckas med en regelbunden uppdatering! Brukar inte vara så bra på sånt nämligen ;)

Nu är klockan (som vanligt..) alldeles för mycket men jag sitter här med Josefine på msn, jag väntar på att hon ska skicka en liten grej till Julias födelsedagsfirande på lördag, sen ska jag gå och lägga mig.
Idag hade jag en ful-dag, och har jag det så blir hela min dag förstörd. Haha, utseendefixerad or what? Nej men jag känner mig inte bekväm liksom och då blir det inge bra :/ Men efter skolan blev det stan (leta present till Julia), fika och sen massa prat med mina töser Sakar & (S)Agge, så det blev en bra dag ändå:) Fattar inte hur vi lyckas, vi gör aldrig nåt särskilt när vi träffas men ändå blir det så himla bra! Perfect match kallas det ;) Neeej, nu måste jag verkligen sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0