Söndag

Hejhej :)
Igår hade jag skitkul! Julia fyllde 17 i tisdags så vi firade det med middag och grejer. Bara girls såklart, på internationella kvinnodagen! Jag hjälpte Julia med maten och de innan, vi lagade mexikanskt, enchiladas och nån kycklingsallad. Och en asgod chokladtårta till efterrätt :D Jag tror minsann att jag tyckte "presentstunden" (som jag så fint valde att kalla det) var minst lika kul som Julia tyckte :P Haha, det berodde nog lite på att ja var så spänd inför va Julia skulle säga om vår present, den va ju lite stöllig xD Den innehöll bland annat fyra shotglas med fina små ord på (haha) som vi ju var tvungna att pröva senare under kvällen.
Ja, idag vakna ja iallafall rätt sent, åt frukost och satte mig och kolla på Antikdeckarna. Det va faktiskt roligt och se på, haha. Hej pensionär! Nu sitter jag och väntar på att min nybakta sockerkaka ska svalna :)
Jag ska även plocka undan lite på mitt rum, så mamma kan få ta sina kort inför flytten som hon tjatar om hela tiden! Nu är bara en månad kvar på kära tjäderstigen:( Jaja, that's life.
Nej nu ska jag faktiskt sluta svamla.. Förlåt för mina röriga inlägg!


Kommentarer
Postat av: elin

åhh ska du flytta? vart då? :)

2008-03-10 @ 09:40:56
URL: http://niile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0