Tisdag

Ska bara skriva lite snabbt innan jag går och lägger mig. Är hur trött som helst. Skrev ett inlägg förut vid ett, men glömde att publicera det. Jag slutade halv tolv idag, för vi hade ingen drama :) Ja, finns inte så mycket att säga. Förstår inte hur dom som bloggar flera gånger om dagen kommer på så mkt att skriva om. Men den kommer väl så småningom, är ju bara i startgroparna än ;) Jag kan ju berätta att jag köpte två böcker idag på bokrean (gud så intressant); Snabba Cash av Jens Lapidus och nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Olsson. Hoppas dom är bra :) Har mest läst ytliga böcker på slutet, alltså äkta "tjejböcker" (haha, gud nu låter det som att tjejer bara läser sådana böcker men ah, ni/du eller om nån överhuvudtaget läser, fattar) som typ "En shopaholic i New York"  och sådana. Så nu ville jag ha nåt mer seriöst:P Vettefan om dom är det, men vi får se.

Just det, har nyss sett på Gossip Girl, och GUD va bra det är! Jag älskar det verkligen! Varje gång jag har sett det så vill jag bara se mer, mer, mer! Haha, låter lite smått desperat xD Nej men idag va det riktigt kul, för jag tyckte de va på tiden att Blair & Nate gjorde slut, deras förhållande kändes bara tillgjort. Däremot så passar Blair och Chuck väldigt bra ihop, dom är lika kyliga båda två. Så vi får se vad som händer..;)
Dan och Serena är ju så gulliga! Haha, i den scenen när dom stod utanför skolan och höll på så sa jag "men gud, dom kan verkligen inte hålla händerna ifrån varandra" och då säger Kicki "Är du avundsjuk Jojo?" Hahaha, fan mitt i prick! xD Så det var bara att medge, jag skulle gärna byta med Serena ;)

Haha, här sitter jag o pladdrar om en himla serie! Nej, men jag har väldigt lätt för att fastna för saker och då gillar jag att diskutera dom också. Så är det nån som råkar kika in här och är lika frälst i GG som jag är så ropa gärna hej i kommentarerna :)

Sen har jag en till grej jag har glömt skriva, men som jag bara inte får glömma bort: ett litet citat från min käre vän Malvina. Vi gick och pratade om vår lilla inplanerade Stockholms-tripp på påsklovet, att vi skulle flytta den för att Josefine ställer till med ett kalas man ju inte bara får missa ;) Iallafall så säger hon "Vi kan inte åka helgen efter, för då ska mamma åka till pappa (han bor tillfälligt i sthlm, det är honom vi ska till) ja, dom är typ på G" Värt att nämnas är kanske att malles mor & far är skilda, och båda har passerat 40-strecket. Kan man vara "på G" då? Hahahahahahaha xD Kanske lite svårt att förstå, men just då var det så jäkla KUL, för det är så Malle det bara kan bli. Gud vad jag älskar den damen alltså! <3

"Finns inte så mkt att säga" sa jag. Lita aldrig på mig när jag säger så. När jag inte har nåt att säga, då är något fel. Känns som att jag skulle kunna tjöta på i all evighet, men nu tänker jag faktiskt ta förnuftet till fånga och gå o lägga mig. GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: elin

Gossip Girl e asbra :)
Vääldigt bra svar på kommentaren tjejen :) Lite hur jag tänker oxå :)

2008-03-11 @ 22:26:00
URL: http://niile.blogg.se
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det så bra!

2008-03-12 @ 18:25:27
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0