Charlotta 2008 - från katastrof till succé!

Hej bloggen :D Gud va jag har saknat att skriva haha! Nu måste vi snart få internet alltså, ja dör xP Just nu snikar jag på agges trådlösa.

I lördags var det Charlotta, och vår kära Josefine skulle krönas till årets Charlotta (trodde vi). Det var ju extremt pissigt väder, och tågresan dit kostade 100 jävla spänn, så party-nivån var särskilt hög, men Karl-Petters dansuppträdande fick mig på lite bättre humör när jag kom till Charlottenberg. Vi Josefine-fans var jäkligt nervösa när Karl-Petter senare ropade upp "Årets Charlotta 2008 är kandidat nr..." men när han sa " ett! Emely Grahn från Arvika!" kunde man höra invånarna i Magnor sjunga nationalsången. Vad var detta? :O Skojar han? Nej, tydligen inte. Jahapp. Det var bara att vända på klacken och skynda hem, för det var så nedrans kallt.
ÅH NEJ! NU KOM MAMMA, SÅ JAG MÅSTE GÅ :( Men fan, jag lovar att skriva klart typ imorn och lägga upp lite bilder från kvällen då också :) Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

flera inlägg! :)

2008-05-26 @ 15:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0