dagen efter

Hej. Idag mår jag inte så jättebra, om man säger så. Gårdagen var heller inte superkul, blev liiite för mycket. Gick hem jättetidigt. Idag har jag inte orkat göra ett skit, såg på Madicken och nån film på ettan, 'Elina - som om jag inte fanns' hette den tror jag. Pallrade mig upp på eftermiddagen och åkte till Anna och för att ha bakismys med Josefine, Anna och Julia. Vi håller på och lagar mat nu, spaghetti carbonara, och till efterrätt blir det varma bär med vit choklad. Josefines specialitet ;) Vi kollar på So you think you can dance också. Blir väl nån film sen också.
Var ju meningen att vi skulle till viksholmen ikväll men vädret är ju så tråkigt och jag tror banne mig inte jag orkar ikväll igen.

Tjenna! Josefine här på Jojos blogg. Hon ligger och slöar i soffan, så jag tänkte det var bäst att jag skriver lite. Skriver klart inlägget liksom. Men iaf, maten var god och vi är proppmätta. Har nyss sett på high school musical 2, som jag aldrig har sett medans dom andra typ kan alla repliker utantill. Den var väl helt okej, men såå himla fjantig ibland! Kanske jojo tycker så mycket om den ;) Haha! Vi är mycket mycket trötta. Men det är så himla varmt här inne! Svetten jämt dryyyper ner! Det är bra för er att veta menar jag. Hahahahahahahahahahahah!! Ressigören för high school musical kom just upp på tv:en. Tror ni att jag lyssnar på honom eller? Näääää, tänkte väl det. Klockan är 00.50. GOD NATT! /Jossan för fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0