Tankar

Goddag. Sitter i skolan nu med, har ju som sagt inget internet hemma än. Jag har egentligen inte lektion nu, men satte mig här och fastnade. Läste lite bloggs osv. Kom in på lite tankar kring vänskap. Det har blivit lite av ett tema dom senaste dagarna. Borde egentligen gå ut i solen..men just nu vill jag bara sitta tyst och i mina egna tankar. Och skriva. Jag måste börja skriva lite intressanta grejer i min blogg, kan ju inte vara kul och läsa samma skit hela tiden. Aaah, som ni märker är jag inte särskilt positiv. Är inte ledsen/sur/arg/irriterad, bara lite..hmm..grubblande. Jo, angående dessa tankar om vänskap. Tänkte skriva upp dom, men sen kom jag på att det är alldeles för krångligt för att skriva upp. Nej, inget har hänt, och det är egentligen inte krångligt men jag hittade inget bättre ord. Kanske är det så att jag bara är lat. Jag vet inte. I alla fall så är det bara lite vanliga Jojo-funderingar. Nej men gud, nu måste jag sluta skriva innan jag låter helt sinnessjuk! Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Gudrun Maria Reponen

Det är gott att kunna fundera. Fortsätt med det, det är kreativt. Vänskap; ja det är härligt. Vänner skall man vara rädd om.
Ha en fin dag! /Maria

2008-05-06 @ 10:03:43
URL: http://troende.blogg.se
Postat av: velina.

Assåå vetuvaaa.
Han är hemlig än sålänge, jag nöjer mig med att vila ögonen på honom.
vänskap är något bland det bästa som finns.
Puss sötnos.

2008-05-06 @ 18:56:58
Postat av: emmelie

Tkt den va kul att läsa jag :)

2008-05-08 @ 21:08:02
URL: http://spotlight91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0