Äntligen helg

Ja, jag blir väl tvungen att skriva det igen (fast den här gången utan bild) :
ROBIN ÄR FORTFARANDE KVAR :D
Idag var han bättre och hetare än nånsin. Jag och Kicki röstade typ 10 ggr sammanlagt. Vi kände oss skittöntiga, men så såg vi det där sinnessjuka Johan-fanset och blev rätt lugna.

Annars då? Jag är på väldigt bra humör, då denna skolvecka äntligen nått sitt slut. Det har varit modeshow, sjungning med kören, spanskaprov och bokrecension. Jag har velat blogga varje dag, men har fan inte hunnit. (nästa vecka blir inte så rolig den heller dock..)

Nu i helgen ska jag hinna med städning, pyntning, bakning och pyssel. Och party imorgonkväll=D det blir skitkul, det är jag övertygad om. Och så måste jag nog ta en tur på stan imorgon också. Det blir en kul helg :) Ska försöka hinna med lite geografi på detta med, men vi får se..
Ikväll har jag varit hos Kicki. Det var skönt att bara vara två pers, det är fan jobbigt att ha mycket folk runt sig jämt. Hennes kanin är såååå söt, hur mjuk som helst och så slickar den en på händerna hela tiden när man håller den!


Måste bara visa den här bilden. Såhär jäkla snygg blev Kicki när dom fixade henne inför modeshowen.
Tror ni jag var stolt eller?


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja håller mä dej, Kicki blev skiitsnygg :) så jävla coolt!

2008-11-29 @ 19:53:28
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja håller mä dej, Kicki blev skiitsnygg :) så jävla coolt!

2008-11-29 @ 19:53:29
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: kockobelloo

haha, Tack så mkt du :P haha, ja vet min kanin är en riktigt mjukisboll xD

2008-12-10 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0