En glimt av hopp!

Kör inläggs-bombning här jag.

Idag såg jag en liten ljusglimt i mitt besöksstatistiksdiagram, efter en längre tid av mörker. För någon dag sedan hade 14 personer läst, vilket är rekordet efter mitt personliga rekord på 19 personer för några månader sedan. Äntligen känner jag livsglädjen igen, och hoppet om att det kanske går att slå det här rekordet växer. Tror det får bli en länkning på bilddagboken, det ska tydligen vara effektivt.

Detta var jag ju bara tvungen att berätta. Tror jag behöver sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: söffi

det är aseffektivt! :D

typ 5 eller ngt hade läst min blogg och sen länkade jag på bdb och nu har tydligen 20 pers läst.

2008-11-30 @ 12:53:15
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0