ROBIN!

Jaaaaa, Robin är kvar :D :D :D wiiihoo va glad jag är!

Foto: DANIEL OHLSSON

Det var vad jag hade att säga denna fredagskväll. (egentligen mer, så jag fortsätter väl då..)

Tjejerna i klassen, + agge och julia var här hos mig och åt varma smörgåsar, godis och chips (svulla!) och tittade på Idol. Jag röstade tre gånger haha, två på robin och en på kevin. Vi satt och diskuterade vilka det är som egentligen röstar, och kom fram till att det måste vara småungar och töntar som jag.. Jag tycker om fredagskvällar framför tv:n med kompisarna, det blir alltid extra trevligt på fredagar av någon konstig anledning.

Just det: Hallå. Engelskprovet som jag nämnt typ 1030242 ggr här i bloggen nu, var visst inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. En del saker är jag faktiskt helt säker på att jag har rätt på, men jag ska ju inte hoppas för mycket, då resten kan vara helt jävla fel. Men det kändes bra med tanke på hur lite jag hade pluggat.

Nu ska jag gå och lägga mig och så ska jag sova ikapp alla dom timmarna jag missat under veckan och vakna när fan jag vill. Ha en underbar natt i drömmarnas land allihopa! Själv ska jag drömma om Robin hade jag tänkt mig. Haha.

Godnatt!
(Okej, bara en sak till. Jag måste får berätta om min dille på Idol-Robin. Det är nämligen så, att om jag börjar gilla nåt (vad som helst) , så kan jag inte hålla en normal nivå, utan blir ofta väldigt exalterad och typ besatt, fast på ett oseriöst sätt. Det är liksom inte så att jag tycker Robin är bäst i Idol någonsin, jag är bara sån att jag fastnar för saker. Jag har liksom ett behov av att vara extrem. Fan vad jobbig jag är! Haha. Äsch, man måste känna mig för att fatta tror jag. Tur att alla som läser den här bloggen känner mig då ;) Shit vilken lång parentes detta blev.)
 
Godnatt på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Mmm.. Robin, han är ju bara för go å sköön :) hihi.. Måste ju säga att vi är lika där, att vi blir typ besatta, som med Joaquin Phoenix i Walk the line :P råka säga till Henke att ja tycker Robin ä söt, å då drog dä ju såklart iväg till att ja va dödskär i han! hahaha.. Ja tyckte Johan va bra idag också, å självklart Kevin :D

2008-11-22 @ 00:21:10
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: söffi

jaaa, ROBIN! <3 :D haha

2008-11-22 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0