Det ni inte visste om mig får ni veta nu

Tänkte jag skulle gör den här listan :) Haha, den är nog inte så kul för dom som läser men för mig - jodä! Jag älskar listor! Sofia vet vad jag pratar om ;)

1. Vad är klockan? 23:38
2. Ditt namn? Johanna
3. Smeknamn? Jojo, Jojsan (ibland, av vissa)
4. Piercings: Nej, det är ingenting för mig
5. Ögonfärg: Blågrå typ :)
6. Födelseplats: Karlstad bb
7. Favoritmat? Lasagne! och typ alla efterrätter
8. Någonsin varit i Kalifornien? hur stor är chansen att det skulle vara just Kalifornien som jag har varit i 3 ggr!? haha
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej, konstigt nog
10. Favoritfärg? Rosa!!!
11. Antal år du gått i skolan? 11 år blir det väl typ?
12. Krutonger eller baconbitar? Bacon. love it
13. Favoritdag på veckan? Fredag tror jag nog, eller lördag
14. Favoritrestaurang: Alltså..fan..jag vet inte:P
15. Favoritsport: aerobics och kickboxning hahaha
16. Favoritdrink: är inte så erfaren på drinkfronten så jag kör favoritgrogg: tranbärsjuice och fruktsoda!
17. Favoritglass: polkagris, eller min nyblivna favorit; ben&jerry's strawberry cheesecake
18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Burger King/Panda express/Pizza hut (ja giller't)
20. Vilken färg har din sovrumstapet: Beige:P
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Jag hoppas det blir noll!
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån: Veckorevyn.com
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort i? Just nu; vilken affär som helst som säljer Chanel 2.55or
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Trakasserar nån kompis (oftast i skolan, det är där jag blir uttråkad)
25. När går du och lägger dig? alldeles försent, runt 23.30
28. Vilket tv-program missar du inte? Gossip Girl! Och Idol självklart!
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Fan, kommer inte ihåg..
30. Ford eller Chevrolet: Ja, alltså Chevrolet låter ju faktiskt coolare..något annat kan jag inte grunda mina åsikter på:P
31. Vad lyssnar du på just nu? Datorns "flåsande" och mammas tandborstning
32. Äger du någon spelmaskin? Nää
33. Hav eller flod? Hav, floder är lite läskiga tycker jag
34. Hur många tatueringar har du? Ingen, men kan hända att det blir en i framtiden
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej, det har faktiskt aldrig hänt (he he)
36. Katter eller hundar? Katter, dom dreglar inte
37. Sommar eller vinter?  Sommar tack
38. Är du singel? Ja
39. Är du kär i någon? Nej..eller jo förresten jag ångrar mig; i Robin såklart!
40. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 23:51


Kommentarer
Postat av: Elin!!

Men hallå, på fråga 30, ska du ju svara chevrolet (för att syrran har en) !! hehe

2008-11-29 @ 19:51:19
Postat av: kockobelloo

haha, Kär: I robin såklart!!! HAHAHAHAH ja dör xD

2008-12-10 @ 10:18:12
Postat av: Mallissss

Katter - för dom dreglar inte. hahahahah. jag dör. det var kul

2008-12-20 @ 15:42:41
URL: http://malvinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0