Costa del sol..?

For er som ar skadeglada; Det regnar utav helvete har idag. Det rinner floder langs gatorna och mina vita skor blev genomblota nar vi var ute idag, vilket betyder att jag inte kan ha dem ikvall nar vi ska ut. Och ballerinaskor ar omojligt. Alltsa ar anda alternativet gra converse. Och man kan inte matcha en rosa gina tricot-klanning med converse!!! Da maste jag alltsa antingen do i mina ballerina, eller ha jeans och converse. Alla som kanner mig vet att jag inte gar ut (och festar) i jeans!! (om jag inte har nagon fin overdel eller fina skor..)

Haha, det ar ju sa att man kan skratta! sa typiskt mig. Det blir mycket I- landsproblem har i bloggen.
blablabla. Hur har dagen varit annars da? Jaa, vi har varit pa en spansk skola. OH MY GOD! Det ar helt sjukt..vet inte vart jag ska borja. Okej:
1. Dom skriker och skriker och skriker i mun pa varanda, oavsett alder. Bade pa lektionerna och i korridoren.
2. Dom har last engelska lika lange som oss (atta ar) men forstar fortfarande inte meningen "How many years have you studied english?" om man inte pratar valdigt sakta, och valdigt tydligt.
3. Efter en rast var hela golvet blott, och tackt av godispapper o dyl. Det fanns inga papperskorgar.

Trots detta sa var eleverna jakligt skona och roliga att prata med, inte alls som trakiga svenskar! Jag, Emma, Marcus och Johanna fick sta framme i klassrummet och sa fragade dom oss massor. Det var kul:P

Vi at tapas idag, och det var inte som jag trodde. Men gott :) Blev ganska matt, och sen en timme senare skulle vi ata hemma, och maten Chica hade gjort var jattegod, men jag var ju inte sa hungrig. Sa hon trodde jag tyckte det var ackligt!Sedan fragade hon mig om jag hade atit nagot innan, och jag bara "Si.." haha xD Hon sa at mig att saga till om jag hade atit innan, sa kunde jag ata lite senare. Hon ar sa snall, men det ar sa svart att visa 'akta' tacksamhet eftersom man inte kan uttrycka sig sa bra..
Da kan det bli lite pinsamt.

Vi har varit pa en mini-kurs i flamenco ocksa, fyfasiken va svart!!! helt sjukt. Mycket roligare att prova klanningar som vi gjorde i..mandags? ;)

Ikvall ska vi forst ga till en biljardbar, sen vet jag inte. Dom gillar verkligen biljard har i Spanien. Hemma kanns det ju lite..weird? xP

Just det, igar var vi i Málaga. Jag hittade Sephora!!! Nu du syrran ;) kopte smink for alldeles for mycket pengar. Inga klader, bara en vaska for €8.99 ! Tyvarr hade dom varken NARS eller Urban Decay, dom som jag hade tankt kopa grejer fran. Men dom hade Too Faced, darifran blev det en palett med ogonskuggor, och fran Benefit kopte jag ett rouge :) Har icke testat nagot en men gor nog det ikvall.

fasiken vad jag babblar pa. Nu ska jag nog lagga mig i sangen ett tag innan det blir dags att gora sig iordning for kvallen.
Puss pa er, jag saknar er! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Jippie :) Köpte du nått till mej då?? Hihi.. Saknar dej!! Låt ju lite farligt å festa i Spanien, men känner ja dej rätt så brukar du ju ta dä lugnt å inte göra nått dumt ;) Puss å kram syrran

2008-10-31 @ 22:03:33
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Julle

Hej! :) Nu får ni snart ta å komma hem :) Det är tomt utan er ! Synd att det regna men outfitten blev nog så bra ändå :) Hoppas ni kan lära mig lite flamenco nu då :P puss å kram julle <3

2008-11-02 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0