Helgen

Jag kom på att jag måste ju berätta för er om min helg ;)

Fredag: Jag hade bestämt med Sandra att vi skulle parta lite, men inte riktigt hur..hon sa att några ur hennes klass skulle dricka lite och sådär hemma hos stina. Jaaa tänkte jag, va kul:D sedan visade det sig att ingen skulle dricka ändå, och jag och Sandra kunde ju inte sitta där själva liksom.. Men vi gick dit iallafall och så blev det som det blev. Haha xD Jag har en väldigt rolig film när Sandra är instruktör och jag dansar, men jag är rädd att den är för pinsam för att lägga upp.. Otroligt kul hade vi iallafall! Innan hemgång drog vi förbi Timmys och åt (som somalier som inte fått mat på två veckor) sedan bestämde vi oss för att följa med Magdalena hem och titta på Ps. I love you. Fin avslutning sådär :) Men jaaa, vi hann väl se ca 10 min av filmen, sen slocknade alla tre i soffan! Vaknade nio på morgonen - jag och sandra släpade upp oss och gick hem till henne - däckade i hennes soffa igen - sov till tio ungefär..Blev lite konstigt med dygnsrytmen där kan jag säga ;) 
Tack för den kvällen Sandra, så jäkla kul! Du är min babe! (har inga bilder som vanligt)
 
Lördag: När vi hade vaknat - ner på stan för att köpa tack-för-att-jag-får-bo-här-present åt spanjoren och fika med Sakar :) hem och fixa lite grejer, dansfilmskväll hos Emma på kvällen. Vi höll på med en massa 'lekar' också,  typ såna där man ska klappa i händerna och grejer..+ en massa spanien-prat. Kul kul!
Söndag: upp tidigt, usch..Idol-reprisen, packa, städa, maila spanjoren..NU: duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0