Onsdag

Hallå där! Gosh vad kallt det har blivit ute nu, eller säger ni mina kära vänner? Imorse när jag sprang till bussen (med smörgåsen i näven) kände jag ingenting men när jag skulle åka hem, burr :S Ja, frukost på bussen kommer nog bli en tradition är jag rädd för. Messmör hade jag på, vilket resulterade i klet på väskan, t-shirten och fingrarna. Jag måste ha ätit som en tre-åring!

Jag får ofta höra 'hur lyckas du?' från min käre vän Anna..idag var inget undantag;
Jag ska precis kliva på bussen, står och klämmer på min läppglans-tub samtidigt som jag håller i mobilen och plånboken, som vanligt. Men så tappar jag korken - och den studsar iväg, och under bussen så jag inte kommer åt den. Haha! Nu har jag ingen kork till det läppglanset. Hur ska det här gå? :O Herregud, mitt juicy tubes från lancôme liksom, jag kommer gå under!!!!!! (haha, nä, sköje)  I-landsproblem skulle man i alla fall kunna kalla det där utan att överdriva.
 
Vad har jag gjort sen jag kom hem då? hmm..ja, jag åt lunch, sen skulle jag sätta mig här och blogga, men så fastnade jag såklart! Jag har egentligen ganska mycket plugg, men det är ingen panik (proven är nästa vecka) och så länge det inte är panik, då orkar jag inte ta tag i det.. Jag ska iallafall försöka läsa lite i min engelska deckare innan The Hills börjar(haha). Det ser jag inte riktigt som att plugga, för det är ju ganska kul :)

Jag var helt sugen på att blogga, men så visade det sig bli så där jobbigt & rörigt som det blir när man har för mycket att skriva om. Så jag ger mig nu!
Hej.

Kommentarer
Postat av: Therése

Oh nej! Jag lider med dig och ditt stackars läppglans! :O Vilken katastrof!

Men det låter ju trevligt iaf med den där dansstudion! :P Får hoppas att det finns kurser för mig också då! Eller så satsar jag bara på gymmet, aerobics och afrikansk dans är ju skitkul och får nästan kosta vad som helst... Eller ja, nästan iaf! :P

2008-10-18 @ 20:33:53
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0